środa, 28 sierpnia 2013

Chodakowska czy Mel B

Dzisiaj chciałabym poruszyć kwestię tego czyje ćwiczenia są lepsze. Od jakiegoś czasu jest niesamowity szał na Ewę Chodakowską. Mnie osobiście ta kobieta  nie przekonuję, jej głos jest dla mnie za monotonny, treningi za długi i też za monotonne. Wolę Mel B, jest energiczna, daje kopa, jej ćwiczenia są krótsze, bardziej intensywne i pozytywnie mnie nakręca.

Nie lubię Ewy ale w internecie jest mnóstwo zdjęć dziewczyn z okresu przed ćwiczeniami i potem z efektami które uzyskały. 




Szał na Chodakowską nie wynika na pewno z tego, że pokazała coś odkrywczego. Ćwiczenia które pokazuje od lat są znane osobom które ćwiczyły, były dostępne w internecie prezentowane przez innych trenerów. Jej cały fenomen tkwi w marketingu, w tym, że przekonała Polki, że w ogóle warto ćwiczyć i umiała je do tego zachęcić. Dobry marketingowiec w jej przypadku zdziałał cuda. 
Pomimo tego nie zrozumiem nigdy jej fenomenu i szału na nią bo ona sama nie ma ładnego ciała, dobrze wygląda tylko na przerobionych fotach. Powiedzmy sobie szczerze Ewa piękna nie jest, raczej przeciętna a jej ciało nie powala. Jest mnóstwo trenerek mniej znanych o dużo lepszej figurze a bez sztucznych cycków i z większym entuzjazmem.
Jak Ewa odpycha mnie swoim sposobem być, tak przyciąga mnie Mel B. Jej radość, energia zaraża. Ćwiczenia są krótsze co sprawia, że tak szybko się nie znudzimy. Do tego ma świetne kobiece ciało aż chce się na nią popatrzeć.
 
Z kim możemy jeszcze ćwiczyć jeśli do gustu nie przypadła nam ani Ewa ani Mel B ? 
- Tiffany Rothe 
ćwiczę z nią od czasu do czasu, fajna pozytywna kobieta, zaraz po Mel B jest to moja ulubiona trenerka
link do jej kanału : Tiffany
- Fitappy 
Polka, energiczna laska ale mi nie przypasowała
link do kanału : Fitappy
- Tone It Up 
dwie swietne dziewczyny, warto zajrzeć 
link do kanału  Tone It Up


Nie ważne czy będziemy ćwiczyć z Ewa, Mel B, inna trenerką, czy same sobie ustalimy plan ćwiczeń, najważniejsza jest systematyczność i chęci do ćwiczeń. Bez tego nic nam się nie uda. 

Jakie polecacie kanały z ćwiczeniami ? 
Chętnie jakieś poznam :) 

xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz