piątek, 23 sierpnia 2013

Ćwiczenia na posladki

Jeśli chcemy uzyskać wymarzoną sylwetkę nie ma sensu się łudzić, że przyjdzie nam to z łatwością. Potrzeba dużo chęci i samozaparcie żeby po całym dniu spędzonym w pracy czy na uczelni zmobilizować się do tego żeby zamiast leżeć przed telewizorem chociaż kilkanascie minut poćwiczyć.


Źródło: Internet

Myślę, że ćwiczenia z Mel B  zostały stworzone właśnie dla takich osób. W zależności od tego z czego w naszym ciele nie jesteśmy zadowolone możemy wybrać odpowiednie dla nas ćwiczenia.
Ćwiczenia na pośladki wykonywałam ok. pół roku, faktycznie pośladki są uniesione i mam wrażenie, że trochę od tych ćwiczeń urósł mi tyłek (w dobrym znaczeniu tego słowa). Ćwiczenia te trwają 10 minut możemy je zrobić nawet w przerwie jakiegoś filmu który oglądamy albo w trakcie jego oglądania :) ja tak często robię :)

Link do ćwiczeń z Mel B 
http://wideo.onet.pl/%C4%87wiczenia|mel+b,1,t.html

Jesli raz wciągniemy się w ćwiczenia już z nich nie zrezygnujemy.
Lepiej nie robić sobie dłuższych przerw bo potem znów ciężko wrócić do ćwiczeń.

Ćwiczycie ? ;)

Buziaki !

2 komentarze:

  1. Zdziwiłam się, że tylko 10 min. wystarczy na ćwiczenia. Jako młoda mama nie mam wiele wolnego czasu ale parę minut jakoś wykroję. Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń